cutey silent reader[s] FOLLOW + | DASHBOARD
//starlight




"nukilan haty"
Thursday 26 April 2012 | 08:38 | 0 comments
Die antara yang terpenting dalam hidup aku,,,,,aku akan cuba wat apew pon untuk tngok die hapy,,,,
baru2 nie,,,,kitaorng hangout,,,,gie la 1evenue,,,,kalu gie sie2,,,wayang je la memanjang...bez gila la wayang kat sie2,,tp mahal,,,adew wit lbh blh la,,,,kalu x,,,tngok tmpat lain la,,,tp bkn sal wa yg yang nk cite,,,,,tp sal hadiah.....dalam pusing2 1 evenue,,,msuk la 1 kdai nie,,,,,,sie die nie tngok kasut 2 x berkedip...punya berkenan....aku pon p la tngok harga..mak ai..mahai nk mampos...untuk aku 200 2 mahai la,,ape x nye,,aku pkai kasut 20-3o jew,,,,tibe..aku terpikir..nk beli kat die,,,,kna la himpun wit dari skunk,,,ingt wak2 befday die nk beli,,even x dpt blik,,post ja la,,surprise juga kan.3??

Older Post